Συχνές ερωτήσεις

Για υποψήφιους εργαζομένους:


Πως μπορώ να κάνω εγγραφή ως εργαζόμενος;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή ως εργαζόμενος πατώντας στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας "Σύνδεση", και έπειτα "Εγγραφή". Αφού κάνετε κλικ θα πρέπει να πατήσετε "Δημιουργήστε ένα λογαριασμό εργαζομένου". Εναλλακτικά πατήστε το σύνδεσμο:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό εργαζομένου


Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου. Τι κάνω;

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας μπορείτε να τον επαναφέρετε Συμπληρώνετε το email σας και ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί σύντομα από εμάς για να μπορέσετε να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Πατήστε τον σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού σας.

Επαναφορά κωδικού πρόσβασης


Ψάχνω για δουλειά. Εάν εγγραφώ στην ιστοσελίδα πληρώνω κάποιο αντίτιμο;

Οι υπηρεσίες για τα άτομα που αναζητούν εργασία, όπως η δημιουργία προφίλ, η ενημέρωση για καινούριες θέσεις εργασίας καθώς και οι αιτήσεις σε αγγελίες εργασίας, δεν απαιτούν από εσάς κανένα χρηματικό αντίτιμο.


Εάν η ειδικότητα εργασίας που αναζητώ δεν βρίσκεται στις κατηγορίες εργασίας που υπάρχουν αποθηκευμένες, πως μπορώ να κάνω αναζήτηση;

Η Work Match έχει περισσότερες από 45 κατηγορίες, όπου στην κάθε μια περιλαμβάνονται διάφορες ειδικότητες, έτσι ώστε να μπορέσετε με ευκολία να βρείτε τη θέση που σας ενδιαφέρει. Αν παρόλα αυτά η ειδικότητα που ψάχνετε δεν περιλαμβάνετε στις κατηγορίες αυτές μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στην κατηγορία "Άλλες ειδικότητες", μια κατηγορία που περιλαμβάνει τυχόν ειδικότητες που δεν συμπεριλαμβάνονται σε κάποια άλλη κατηγορία.


Έχω ολοκληρώσει το προφίλ μου ως εργαζόμενος. Μπορώ να το αλλάξω;

Φυσικά και μπορείτε να το αλλάξετε. Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, σας εμφανίζει ένα πίνακα ελέγχου και εκεί μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή ή αναβάθμιση.


Πως μπορώ να κάνω αίτηση για μια θέση εργασίας;

Εφόσον δείτε την αγγελία για τη θέση εργασίας που σας ενδιαφέρει, πατήστε στο κουμπί "Αίτηση", για να μπορέσετε να στείλετε την αίτηση σας για εργασία στον εργοδότη.


Που μπορώ να δω τις αιτήσεις εργασίας που έχω κάνει;

Για να δείτε τις αιτήσεις εργασίας που έχετε κάνει, θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Έπειτα από τον πίνακα ελέγχου σας, μπορείτε να δείτε τις αιτήσεις που έχετε κάνει.

Για εργοδότες:


Πως μπορώ να κάνω εγγραφή ως εργοδότης στην ιστοσελίδα;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή ως εργοδότης πατώντας στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας "Σύνδεση", και έπειτα "Εγγραφή". Αφού κάνετε κλικ θα πρέπει να πατήσετε "Δημιουργήστε ένα λογαριασμό εργοδότη". Εναλλακτικά πατήστε τον σύνδεσμο:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό εργοδότη


Που μπορώ να δω τα πακέτα και τις τιμές των υπηρεσιών της ιστοσελίδας

Μπορείτε να δείτε τα πακέτα και τις τιμές μας στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας "Πακέτα & Τιμές". Εκεί μπορείτε να επιλέξετε το πακέτο που σας ενδιαφέρει και να ξεκινήσετε άμεσα να απολαμβάνετε τις υπηρεσίες μας. Εναλλακτικά μπορείτε να πατήσετε το σύνδεσμο:

Πακέτα & Τιμές


Πόσο διαρκεί μία ανάρτηση;

Κάθε ανάρτηση διαρκεί 30 ημέρες και αφορά αγγελία εργασίας για 1 μόνο θέση εργασίας και 1 μόνο τοποθεσία.


Πότε θα δημοσιευθεί η αγγελία μου;

Πριν οποιαδήποτε δημοσίευση πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι κανονισμοί και όροι χρήσης του ιστοτόπου μας έχουν τηρηθεί και ότι η αγγελία σας είναι στην καλύτερη της εκδοχή για να σας βοηθήσουμε να έχετε τις περισσότερες πιθανότητες να βρείτε τον κατάλληλο υπάλληλο για την επιχείρηση σας. Μόλις η αγγελία σας εγκριθεί από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας μας θα λάβετε email επιβεβαίωσης.


Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου. Τι κάνω;

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας μπορείτε να τον επαναφέρετε Συμπληρώνετε το email σας και ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σταλεί σύντομα από εμάς για να μπορέσετε να επαναφέρετε τον κωδικό σας. Πατήστε τον σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού σας.

Επαναφορά κωδικού πρόσβασης


Μπορώ να έχω τιμολόγιο για τις υπηρεσίες/πακέτα που έχω αγοράσει;

Ναι, θα πρέπει να συμπληρώσετε το ΑΦΜ σας και τα στοιχεία της εταιρείας σας, και αφού ταυτοποιηθεί η πληρωμή σας, το τιμολόγιο σας θα σταλεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω για τις υπηρεσίες σας; Είναι ασφαλείς οι πληρωμές μου;

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. Θα μεταβείτε σε ένα ασφαλές περιβάλλον για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας. Η εταιρεία μας τηρεί όλα τα πρωτόκολλα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να πληρώσετε μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

Για οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με το λογιστήριο στο e-mail: accounting@workmatch.gr


Που μπορώ να δω τις αιτήσεις που έχω λάβει;

Για να δείτε τις αιτήσεις από υποψήφιους εργαζομένους που έχετε λάβει, θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, να μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου σας και θα δείτε τις αιτήσεις πατώντας "Αιτήσεις εργασίας".


Τι πρέπει να περιλαμβάνει η ανάρτηση θέσης εργασίας;

Για την ανάρτηση θέσης εργασίας κάποια πεδία είναι υποχρεωτικά όπως: η ειδικότητα, ο τύπος απασχόλησης, η τοποθεσία και η περιγραφή. Εμείς προτείνουμε να συμπληρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα προαιρετικά πεδία, για να υπάρχει μεγαλύτερη συνάφεια στις αιτήσεις που θα λαμβάνετε, με τις απαιτήσεις σας. Για την περιγραφή της θέσης εργασίας μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ανάρτηση στο blog μας:

Καταχωρήστε μια άρτια ανάρτηση αγγελίας εργασίας


Πόσες θέσεις εργασίας μπορεί να περιλαμβάνει μια ανάρτηση αγγελίας;

Κάθε ανάρτηση αγγελίας μπορεί να περιλαμβάνει μια θέση εργασίας για μια περιοχή εργασίας. Για περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείτε να δείτε τα πακέτα μας και να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει:

Πακέτα & Τιμές


Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Σύντομα ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας